Stanowisko: asystentka biurowa
Miejsce pracy: Rzeszów
Firma inwestycyjna zatrudni asystentkę:
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
Stabilna praca od poniedziałku do piątku,
elastyczne godziny pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie
Przyjazna atmosfera oraz komfortowe warunki pracy
Podstawowe wymagania:
-Nie wymagam doświadczenia na podobnym stanowisku
-Motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
-Kreatywność oraz dynamika w działaniu
-Samodzielność i dobra organizacja pracy
-Kultura osobista i otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-Bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie programu Excel
-Podstawowa znajomość języka angielskiego
-Wielozadaniowość
-Prawo jazdy kat. B
Zadania:
-Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmowych
-Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
-Bieżąca współpraca i wsparcie na różnych polach inwestycyjnych
-Wyszukiwanie i zamawianie materiałów pod projekt inwestycyjny
-Wprowadzanie dokumentów i faktur do systemu, obsługa nowych systemów inwestycyjnych
-Umiejętność pisania pism do Urzędów i do Klientów
Numer telefonu: +48 531 392 423
Osoba kontaktowa: Edyta
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV za pomocą opcji APLIKUJ na stronie.
Prosimy o dodanie do CV klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).