Jesteś osobą wzbudzającą zaufanie i otwartą na kontakt z innymi ludźmi? Interesujesz się branżami RTV, AGD, IT, GSM? Nowe technologie masz w jednym palcu? Możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży usług? Budzisz się każdego poranka z potrzebą nowych wyzwań?
Miejsce pracy: Jastrzębie Zdrój
MY CENTER S.A. to właściciel dynamicznie rozwijającej się, ogólnopolskiej sieci sklepów AGD/RTV/Multimedia, który szuka właśnie Ciebie: człowieka ambitnego, zaangażowanego, odpowiedzialnego i stawiającego na rozwój.
Możemy Ci zaoferować:
• umowę o pracę – pewność stałego wynagrodzenia i ubezpieczenia!
• wynagrodzenie podstawowe i sprawiedliwy system premiowy – Twoje osiągnięcia będą przekładały się na Twoje wynagrodzenie!
• szerokie możliwości awansu zawodowego – Doradca Klienta może być dopiero początkiem Twojej ścieżki kariery w naszej firmie!
• możliwość doskonalenia dzięki szkoleniom – pomożemy Ci w szlifowaniu Twoich umiejętności!
Będziesz:
• pomagać klientom w dokonywaniu odpowiednich wyborów zakupowych
• współpracować z resztą zespołu
• poznawać tajniki merchandisingu i efektywnej sprzedaży
• celować coraz wyżej
• przychodzić z uśmiechem do pracy
Pamiętaj, aby w CV umieścić oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Dziękujemy za nadesłanie aplikacji i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami!
rekrutacja@mycenter.pl