HR Specialist

  • Lokalizacja:
  • Wynagrodzenie:
    do negocjacji
  • Typ umowy:
    Umowa o pracę
  • Dodano:
    7 miesięcy temu
  • Kategoria:
    Praca Biurowa
  • Termin ważności:
    30 września 2023
  • Rodzaj pracy:

Chcesz dołączyć do dynamicznie rozwijającej się firmy?
Poszukujemy Specjalisty HR, który będzie wspierał dział HR i Administracji w wykonywaniu codziennych zadań.

Jako Specjalista ds. HR będziesz współpracować z oddanym, profesjonalnym i optymistycznym zespołem HR zlokalizowanym w naszym biurze w Szczecinie. Będziesz zajmować się szerokim zakresem twardych zadań HR, wspierać Dział HR w obsłudze i wsparciu naszych pracowników w Polsce i Danii.

Kim jest Icotera?

Icotera to szybko rozwijająca się duńska firma założona w 2007 roku.
Tworzymy i dostarczamy innowacyjne bramy FTTH, routery, punkty dostępowe i rozwiązania do monitorowania oprogramowania dla wiodących operatorów światłowodów i dostawców usług internetowych w Europie.
Jako lider technologii w swojej branży tworzymy i dostarczamy produkty o doskonałym designie, jakości i wydajności.

 

Twoje obowiązki:

  • Przygotowywanie umów o pracę oraz dokumentów prawnych, procedur, sprawdzanie zgodności umów i dokumentów z obowiązującymi przepisami prawa
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zarządzanie dokumentacją kadrową w firmie
  • Zapewnienie poprawności danych w systemie informatycznym HR
  • Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie naliczania wynagrodzeń, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Obowiązkowa organizacja szkoleń, w tym szkoleń BHP
  • Obsługa programów świadczeń, PPK
  • Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z zakładowym funduszem socjalnym
  • Aktualizowanie struktury organizacyjnej i opisów stanowisk we współpracy z Menedżerami
  • Controlling HR i raporty dla kadry zarządzającej
  • Prace administracyjne, opieka nad dokumentacją kadrową i działową, rezerwacja biletów, hoteli, nadzorowanie procesu podróży służbowych, wsparcie przy organizacji imprez integracyjnych firmy
  • Ogólne wsparcie HR na co dzień dla pracowników, doradzanie pracownikom w zakresie prawa pracy

 

Wymagane umiejętności i kwalifikacje:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wyższa edukacja
  • Znajomość Kodeksu Pracy, prawa cywilnego w zakresie HR
  • Komunikatywność w mowie i piśmie w języku angielskim
  • Bycie odpowiedzialnym i niezawodnym
  • Pozytywne podejście „można zrobić”.
  • Umiejętność obsługi Optimy lub innych programów i aplikacji HR
  • Priorytetyzacja zadań i dotrzymywanie terminów
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnego wykonywania zadań
  • Znajomość narzędzi Google będzie dodatkowym atutem

 

Co oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę, w której będziesz pracować z nowymi technologiami, najnowszymi trendami w telekomunikacji, w zespole specjalistów IT
  • Zaufanie i siła do urzeczywistniania własnych pomysłów
  • Duże możliwości rozwoju dla odpowiedniego kandydata
  • Międzynarodowe środowisko pracy z nieformalną kulturą
  • Elastyczne godziny pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe świadczenia: dofinansowanie obiadów, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie sportu i kultury, imprezy integracyjne itp.

Lokalizacja

Ta praca wygasła.