Chcesz dołączyć do dynamicznie rozwijającej się firmy?
Poszukujemy Specjalisty HR, który będzie wspierał dział HR i Administracji w wykonywaniu codziennych zadań.
Jako Specjalista ds. HR będziesz współpracować z oddanym, profesjonalnym i optymistycznym zespołem HR zlokalizowanym w naszym biurze w Szczecinie. Będziesz zajmować się szerokim zakresem twardych zadań HR, wspierać Dział HR w obsłudze i wsparciu naszych pracowników w Polsce i Danii.
Kim jest Icotera?
Icotera to szybko rozwijająca się duńska firma założona w 2007 roku.
Tworzymy i dostarczamy innowacyjne bramy FTTH, routery, punkty dostępowe i rozwiązania do monitorowania oprogramowania dla wiodących operatorów światłowodów i dostawców usług internetowych w Europie.
Jako lider technologii w swojej branży tworzymy i dostarczamy produkty o doskonałym designie, jakości i wydajności.
Twoje obowiązki:
- Przygotowywanie umów o pracę oraz dokumentów prawnych, procedur, sprawdzanie zgodności umów i dokumentów z obowiązującymi przepisami prawa
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zarządzanie dokumentacją kadrową w firmie
- Zapewnienie poprawności danych w systemie informatycznym HR
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie naliczania wynagrodzeń, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
- Obowiązkowa organizacja szkoleń, w tym szkoleń BHP
- Obsługa programów świadczeń, PPK
- Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z zakładowym funduszem socjalnym
- Aktualizowanie struktury organizacyjnej i opisów stanowisk we współpracy z Menedżerami
- Controlling HR i raporty dla kadry zarządzającej
- Prace administracyjne, opieka nad dokumentacją kadrową i działową, rezerwacja biletów, hoteli, nadzorowanie procesu podróży służbowych, wsparcie przy organizacji imprez integracyjnych firmy
- Ogólne wsparcie HR na co dzień dla pracowników, doradzanie pracownikom w zakresie prawa pracy
Wymagane umiejętności i kwalifikacje:
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wyższa edukacja
- Znajomość Kodeksu Pracy, prawa cywilnego w zakresie HR
- Komunikatywność w mowie i piśmie w języku angielskim
- Bycie odpowiedzialnym i niezawodnym
- Pozytywne podejście „można zrobić”.
- Umiejętność obsługi Optimy lub innych programów i aplikacji HR
- Priorytetyzacja zadań i dotrzymywanie terminów
- Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnego wykonywania zadań
- Znajomość narzędzi Google będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę, w której będziesz pracować z nowymi technologiami, najnowszymi trendami w telekomunikacji, w zespole specjalistów IT
- Zaufanie i siła do urzeczywistniania własnych pomysłów
- Duże możliwości rozwoju dla odpowiedniego kandydata
- Międzynarodowe środowisko pracy z nieformalną kulturą
- Elastyczne godziny pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe świadczenia: dofinansowanie obiadów, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie sportu i kultury, imprezy integracyjne itp.