Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce
(umowa na zastępstwo)
Zakres odpowiedzialności:
- kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (nadzorowanie procesów sprzedaży online/ kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności, reklamacje),
- wprowadzanie zamówień telefonicznych do systemu,
- poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami (producenci opakowań, akcesoriów biurowych etc.),
- wsparcie pracy działu logistyki,
- kontrola jakości oraz terminowości obsługiwanych zamówień.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sklepu internetowego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość programu Excel,
- samodzielność, proaktywność, komunikatywność,
- mile widziana znajomość systemów Ecwid oraz Baselinker,
- mile widziane doświadczenie we współpracy z platformami typu marketplace, t.j. Allegro, Amazon, Westwing.
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo na 1 rok (bez obaw, rozwijamy się tak szybko, że będziemy chcieli żebyś został/a z nami jak najdłużej :)),
- godziny pracy 08:00 – 16:00 lub 09:00 – 17:00 w naszym biurze na Mokotowie (Cybernetyki 19),
- rozwój w eCommerce – najszybciej rozwijającej się branży na rynku,
- baaaardzo wygodne biurko 🙂