Motiondesk Sp. z o.o.

Motiondesk Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce (umowa na zastępstwo)

Szczegóły firmy

Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu eCommerce

(umowa na zastępstwo)

 

Zakres odpowiedzialności:

  • kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (nadzorowanie procesów sprzedaży online/ kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności, reklamacje),
  • wprowadzanie zamówień telefonicznych do systemu,
  • poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami (producenci opakowań, akcesoriów biurowych etc.),
  • wsparcie pracy działu logistyki,
  • kontrola jakości oraz terminowości obsługiwanych zamówień.

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sklepu internetowego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • znajomość programu Excel,
  • samodzielność, proaktywność, komunikatywność,
  • mile widziana znajomość systemów Ecwid oraz Baselinker,
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z platformami typu marketplace, t.j. Allegro, Amazon, Westwing.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo na 1 rok (bez obaw, rozwijamy się tak szybko, że będziemy chcieli żebyś został/a z nami jak najdłużej :)),
  • godziny pracy 08:00 – 16:00 lub 09:00 – 17:00 w naszym biurze na Mokotowie (Cybernetyki 19),
  • rozwój w eCommerce – najszybciej rozwijającej się branży na rynku,
  • baaaardzo wygodne biurko 🙂