bok@damprace.pl Nowy Sącz, woj. małopolskie Pon - Sb 8.00 - 18.00. Nd ZAMKNIĘTE

Praca Call Center

Pokaż filtr

Kategoria: Praca Call Center

Zobacz opis

Praca w Call Center

Pracownik telefonicznej obsługi sprzedaży to stanowisko, na które każdego roku aplikuje tysiące absolwentów szkół. Praca w call center polega na telefonicznej obsłudze klienta, często nazywana jest pracą telemarketera lub konsultanta ds. sprzedaży.

Praca w call center obejmuje takie działy jak infolinia, helpdesk czy telefoniczne wsparcie marketingowe. Telemarketer może zajmować się przeprowadzaniem ankiet, prowadzić różnego rodzaju badania rynku, pozyskiwać klientów biznesowych oraz indywidualnych oraz reklamować produkty.

Rozwinięciem pracy w call center jest termin contact center, który obejmuje takie działy jak obsługa mediów społecznościowych, poczty elektronicznej, live chat, sms czy video chat. Praca telemarketera polega więc nie tylko na korzystaniu z telefonu, ale do jego narzędzi należy również laptop i Internet.

Praca Telemarketera

Aplikowanie do pracy w call center, wymaga od kandydata samodzielności, zaangażowania oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów. Osoba starająca się o posadę Telemarketera, musi wyróżniać się ekstrawertyzmem oraz wysoką kulturą osobistą.

Praca w call center wymaga nieustannego rozwoju osobistego, doskonalenia technik negocjacyjnych, polepszania jakości obsługi klienta. W pracy Telemarketera liczy się skuteczność działania oraz umiejętność właściwego postępowania z trudnymi klientami.

Osoba zatrudniona na stanowisku konsultanta ds. sprzedaży musi cechować się otwartością na nowe doświadczenia, samozaparciem w dążeniu do osiągania co raz lepszych rezultatów oraz podnoszeniem swoich kompetencji.

Ile zarabia się w Call Center?

Pracownicy działu Call Center zazwyczaj zatrudnieni są w systemie podstawa + premia. Dodatkowe wynagrodzenie Telemarketera, uzależnione jest od jego wyników sprzedaży oraz jakości obsługi klienta.

Mediana wynagrodzenia pracownika Call Center wynosi 2800 zł brutto miesięcznie. Zarobki Telemarketerów uzależnione są od regionu, branży oraz wielkości firmy.

Aby podjąć zatrudnienie w Call Center, nie wymaga się specjalnych kwalifikacji. Najczęściej osoby pracujące na tym stanowisku, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę.

Do najczęściej wymaganych umiejętności pracy w call center zalicza się:

  • obsługa pakietu Office
  • poprawna dykcja
  • wykształcenie średnie
  • chęć rozwoju i samodoskonalenia
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Największe zarobki w call center, otrzymują pracownicy contact center. Mediana wynagrodzenia dla Konsultanta ds. obsługi klienta zagranicznego wynosi 4500 zł brutto miesięcznie.

SMART MBC

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

20,00 zł - 35,00 zł
Białystok Białystok Białystok Białystok , podlaskie podlaskie podlaskie podlaskie , Polska Polska Polska Polska