Plan marketingowy – Przykład sklepu internetowego
Strategia marketingowa sklepu internetowego inspirowana podejściem prof. Krzysztofa Obłója i Jaya Levinsona. Przykład planu marketingowego dla sklepu internetowego zawierający metody określenia celu strategicznego i ustalania hierarchii celów. W artykule zostały omówione sposoby ustalania budżetu na działania marketingowe i podział budżetu w kontekście działań marketingowych. Ponadto przykładowy plan marketingowy dla zwiększenia wartości sprzedaży, zawiera alternatywny plan […]
Pozycjonowanie stron www – Jak pozycjonować stronę?
Pozycjonowanie stron to umiejętne i skuteczne prowadzenie regularnej reklamy w internecie. Budowanie wizerunku marki, content marketing, działania PR-owskie i optymalizacja UX przez śledzenie wrażeń użytkownika i poprawę użyteczności strony. Jest wiele sposobów na to, żeby pozycjonować swoją stronę w internecie. Podstawą do zwiększania pozycji strony w internecie jest poprawna struktura strony. Zobacz czynniki wpływające na […]
Jak naprawić błąd 404 na stronie?
Błąd 404 należy do grupy błędów , które pojawiają się po wejściu na stronę www, która nie istnieje. Powodem tego może być np. usunięcie produktu ze sklepu, zmiana adresu url strony, usunięcie linka itd. Temat przewodni wpisu mówi nam, że jest to strona z kodem odpowiedzi 404. Wspomniany błąd wpływa na reputację naszej witryny w […]